Перейти до основного вмісту

План блоґ-конференції

Оскільки формат конференції новий для українського простору, пропонуємо прочитати про організацію конференції,  права учасників та вимоги до них.

1. Впродовж терміну підготовки конференції організатори приймають від учасників (авторів-спікерів) матеріали. Автори-спікери надсилають свої тези (оформлені відповідно до вимог), які публікуються на спеціально створеному google-blogspot-блозі. Замість тез, вони можуть надіслати повний текст своєї статті (або адаптований для публікації в блозі текст). Окрім цього, автори-спікери можуть надіслати свою презентацію для полегшення сприйняття або виокремлення основних ідей їхньої статті та/або записати власний відео-виступ.
2. У заявлений день блоґ-конференції організатори публікують надіслані матеріали. Публікація відбувається з 10:00 та з інтервалом приблизно у 30 хвилин. Автори-спікери можуть заздалегідь уточнити, який час публікації є для них бажаним. Публікація супроводжується анонсами у соціальних мережах у групах події конференції.
3. Після публікації матеріалів (статті чи тез, з доданими презентаціями чи відео за бажанням) відбувається обговорення в коментарях під постом.
Коментувати можуть лише заздалегідь зареєстровані учасники конференції.
Автор-спікер зобов'язаний дати відповідь на питання у коментарях впродовж щонайменше 30 хвилин після публікації.
4. Після публікації всіх матеріалів організатори публікують загальний заключний подячний пост, де всі учасники зможуть висловити свої думки, ідеї, побажання та пропозиції.

5. Упродовж 2 днів після початку конференції триває обговорення опублікованих матеріалів і дискусія в коментарях. По завершенні цього терміну, обговорення офіційно закривається (неофіційно може тривати далі), а організатори починають роботу над публікацією матеріалів конференції у спеціальному випуску наукового журналу, що входить до наукометричних баз даних та до реєстру наукових періодичних видань ДАК України.

Коментарі

  1. Важливим для організаторів і модераторів конференції є організація і підтримання діалогу, щоб захід не перетворився в мимовільний піар-захід ворожої Україні концепції "Рускава міра" серед наукової спільноти та молоді.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Вічне теперішнє «Русского мира»: політичні підвалини доктрини

  Дарія Сингаєвська , студентка Національного університету «Києво-Могилянська академія» «Семь слов о «русском мире» . Цещо? Слова Христа на хресті? [ Волкова Е. Ідеологія «русского мира» як релігіявійни [Електронний ресурс]. 2016 – Режим доступу: https://zbruc.eu/node/51719(02.08.2020)] «..періодичні свята […] відкривають нам дещо більше: бажання відмінити, скасувати минулий профанний час та розпочати «час новий». Інакше кажучи, періодичні свята, що завершують один проміжок часу і розпочинають інший, мають на меті повне відродження та оновлення часу » [ Элиаде. М. Трактат по истории религий / Пер. с фр. А.А. Васильева. - М.: Академический Проект, 2015. - § 432 ] . Політичне свято виборів президента Росії 2020 специфічно оновило час…, продовживши намагання побудувати свою світ-системунапротивагу світовому порядку за Гельсінськими угодами, або те, що у риториці творців цієї ідеології називається «сучасною єрессю людинопоклонства » [ Слово Святейшего Патриарха Кирилла в праздник Торжеств

Олена Мішалова. Від «Москва – Третій Рим» до «Русского мира»: етапи формування імперського ідеологічного гібридного проєкту.

    1. Сучасна Російська Федерація є імперією у стадії «напіврозпаду», яка відчайдушно намагається протидіяти процесу свого розпаду, що почався у 1991 р., коли Радянський Союз припинив своє існування. Парадоксально: у той час, як у світі після завершення Другої Світової війни відбувається деколонізація і великі колоніальні імперії зникають з політичної карти світу, СРСР не просто нікуди не зникає, а розширюється – включає до зони свого впливу країни Східної Європи. 2. «Русский мир» є сучасною версією історичного месіанства Росії, містить в собі ключові ідеї трьох попередніх месіанських проектів – релігійного, культурно-цивілізаційного та радянсько-політичного. 2.1. Релігійно-політичний проєкт: захист православної віри та православних християн. Цей комплекс ідей бере свій початок з друг. пол. Х V - XVI ст. Флорентійська унія (1438 р.) та падіння Візантійської імперії (1453 р.) перетворили московського князя на захисника православ'я – єдино правильної версії християнської

Стефанія Сідорова. Формування поняття “нова етика” в російських медіа та його потенційний вплив на український дискурс

  Поняття “нова етика” зараз не є чітко визначеним і функціонує як парасолькове поняття, в яке включають чи не всю проблематику сьогодення: від #metoo до Black Lives Matter, від канселінгу до життя в умовах пандемії, від цифрового етикету до екології. Найближчим відповідником, що міг би частково прояснити його зміст, є американський термін “woke culture” [3]. Аналізоване нами поняття є не запозиченим, а питомим для російського дискурсу [2]. Хоча словосполучення “нова етика” використовувалось і раніше ( e.g. німецькими феміністками першої хвилі, Еріхом Нойманном чи Анітою Аллен), сучасний термін сформувався в Росії і пропонує російський погляд на розуміння процесів, що відбуваються на Заході [1]. Швидко (чи навіть одночасно) зі своєю появою поняття починає стійко асоціюватися з концептами “Захід”, “ідеологія”, “проблема” та набуває негативних конотацій. Дискусія щодо нової етики перетворюється на протистояння - їй закидають тоталітаризм, говорять про неї як “новий етичний рейх”,